Tuesday, November 9, 2010

Jom Meniaga Emas!!

Perniagaan emas sekarang memang tidak asing lagi bagi orang yang selalu menjumpai blog-blog emas yang bertaburan di internet,maklumlah zaman IT kan? sampai emas pun laku kalau kita jual dalam internet,cuma sekarang persaingan yang sehat aje peniaga-peniaga kena faham,kalau harga anda tidak bagus maka pelawat blog emas anda hanya membuat lawatan sahaja lepastu akan beralih ke blog yang offer lebih bagus harganya.

Ok..bercerita tentang harga emas yang sememangnya sekarang harga paling tinggi dalam sejarah kenaikan emas ramai pelabur-pelabur atau peniaga-peniaga yang mengaut keuntungan diatas kenaikan harga,bermula dari kemarin 08/11/2010 adalah mencecah lebih kepada Usd 1,400/ons.
Harga emas yang melonjak tinggi sekarang memberi kesedaran kepada pelabur untuk lebih percaya emas adalah pelaburan yang paling menguntungkan atau pelaburan yang paling selamat dan cepat mendapat keuntungan.

Emas jewellery 999


Emas jewellery 999 adalah salah satu produk pelaburan anda yang paling tepat pilihan anda,emas jewellery 999 boleh dipajak dalam Ar-rahnu,boleh dipakai sambil buat pelaburan,senang dijual semula,Spread harga yang tak terlalu jauh.
Kami menjual jewellery 999 berbagai-bagai saiz:
~10 gram
~20 gram
~30 gram
~50 gram
~100 gram
Berat yang berbagai-bagai memudahkan penjual dan memudahkan dealer-dealer kami untuk menjual dalam market sederhana semua lapisan masyarakat mampu memilikinya.

Kami bukan sahaja menjual jewellery 999 tetapi kami juga menjual lain seperti PAMP S.A 999.9,Dinar 999.9,dan jewellery 916 yang baru.
Dan kami juga membeli emas seperti emas lusuh,emas patah,emas terpakai,emas jongkong dan emas nuget mengikut mutu emas anda,harga kami membeli adalah harga yang tertinggi dalam pasaran.

Kalau anda mahu emas yang paling murah (membeli) atau yang paling tinggi (menjual)sila jadi Dealer kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers